Atestate Marketing

6 €

Istoria cartonului odulat se întinde pe o perioadă de peste 100 de ani, iar apariția acestui material a fost impulsionat de nevoia unui nou tip de ambalaj superior celor existente până atunci.Hârtia ondulată printr-un mijloc mecanic, între două valuri canelate, a fost obținută prima dată... [citește tot materialul]

17 pagini docx Cuprins
12 €

Patiseria este arta care ne învață cum să pregătim preparate gustoase și cum să le prezentăm cât mai agreabil pentru satisfacerea simțurilor: olfactiv, vizual și gustativ, stimulând astfel digestia. Această artă trebuie realizată după anumite reguli stabilite în mod științific, ne... [citește tot materialul]

40 pagini docx Cuprins Bibliografie
15 €

Cercetarea de marketing reprezintă principalul mijloc al unui agent economic sau organizaţii de a obţine informaţii, informaţii utile în momentul în care trebuie fundamentată strategia de marketing sau elaborat un plan de marketing.Sfera cercetărilor de marketing cuprinde: agentul economic ... [citește tot materialul]

60 pagini docx Cuprins Bibliografie
10 €

Cercetarea de piaţă este procesul pe care îl poate realiza o firmă pentru a şti cine sunt clienţii şi care sunt nevoile lor.Cercetarea de marketing este asimilată în practica cercetării de piaţă şi poate fi folosită pentru a oferi baza deciziilor raţionale şi a ajuta la evitarea prob... [citește tot materialul]

38 pagini doc Cuprins
9 €

            În orientarea de marketing, obiectivul firmelor îl reprezintă satisfacerea nevoilor consumatorilor mai bine și mai eficient decât concurența. Mai mult, obținerea profitului pe termen lung este condiționată de existența consumatorilor loiali care su... [citește tot materialul]

17 pagini docx Cuprins Bibliografie
20 €

Societatea modernă a devenit dependentă de brand-uri. Ele se află peste tot în jurul nostru, le iubim şi avem nevoie de ele. Atunci când vine vorba da marca preferată ne place să spunem oricui ne ascultă cât de bună este şi de ce ne place atât de mult. Şi se întâmplă, nu o dat... [citește tot materialul]

74 pagini doc Cuprins Bibliografie
7 €

Am ales această temă,deoarece modulul de marketing a fost modulul meu preferat. Este modulul pe care l-am tratat cu cea mai mare seriozitate,la care am lucrat cu drag şi cu mare răspundere.În alegere mea,am fost inspirat şi de doamna dirigintă,care m-a ajutat enorm de mult în privinţa taine... [citește tot materialul]

22 pagini docx Cuprins Bibliografie
7 €

Aparut initial ca un nou sistem de distributie(vanzarea prin corespondenta),dezvoltat mai apoi si ca sistem de comunicare cu clientela,marketingul direct s-a dezvoltat si s-a extins,incluzand si asa numitul marketing relational orientat.Unii specialisti inteleg prin marketing direct “un mijloc par... [citește tot materialul]

21 pagini doc Cuprins Bibliografie
6 €

Distributia internationala reprezinta activitatile ce se desfasoara si relatiile ce se stabilesc intre parteneri situati pe piete diferite in vederea punerii marfii la dispozitia consumatorilor sau utilizatorilor straini.Reteaua internationala de distributie este un aparat economic format din lantur... [citește tot materialul]

12 pagini docx Cuprins Bibliografie
7 €

Încep prin a vă introduce in lumea marketingului prin prezentarea definiției marketingului, așa cum a fost perceput de mai multe persoane:„Marketingul semnifică organizarea procesului de concepție a produselor, producția, desfacerea și activitatea de service si servici postvânzare, pornin... [citește tot materialul]

15 pagini docx Cuprins
10 €

Băutură energizantă (în engleză: energy drink) este băutură ce conține combinații variate de carbohidrați, vitamine, minerale și cel puțin una dintre aceste substanțe: cafeină, taurină și Dglucurono-g-lactonă (glucuronolactonat). Băuturile energizante au intrat pe piață fără a ... [citește tot materialul]

22 pagini docx Cuprins Bibliografie
9 €

Marketingul este peste tot. În mod formal sau informal, oamenii şi organizaţiile desfăşoară un mare număr de activităţi care s-ar putea numi „marketing". Marketingul bine făcut a devenit din ce în ce mai mult o componentă ... [citește tot materialul]

33 pagini docx Cuprins Bibliografie
8 €

Mixul de marketing se referă la o anumită structură de eforturi de marketing, la combinarea, proiectarea şi integrarea în diverse proporţii într-un program de marketing a variabilelor controlabile în scopul dobândirii eficacităţii necesare realizării obiectivelor organizaţiei într-o pe... [citește tot materialul]

44 pagini docx Cuprins Bibliografie
10 €

Marketingul este peste tot. În mod formal sau informal, oamenii şi organizaţiile desfăşoară un mare număr de activităţi care s-ar putea numi „marketing". Marketingul bine făcut a devenit din ce în ce mai mult o componentă vitală pentru succesul în afaceri. Şi ne influenţează profu... [citește tot materialul]

32 pagini doc Cuprins Bibliografie
8 €

Piaţa produselor electrice şi electrocasnice a crescut sensibil în 2014 faţă de anul precedent. Potrivit experţilor prezenţi la o conferinţă de specialitate, creşterea a fost dată de cererea tot mai mare pentru aparate de fotografiat, telefoane mobile şi alte produse de telecomunicaţii.... [citește tot materialul]

29 pagini docx Cuprins
10 €

În abordarea acestei teme am încercat să prezint modalităţile şi lucrurile care trebuie urmărite la achiziţionarea unui produs nealimentar. Fiind puşi să aleagă dintr-o gamă largă de produse de tot felul consumatorii se orientează spre acele oferte care corespund cel mai bine aşt... [citește tot materialul]

27 pagini doc Cuprins Bibliografie
10 €

Marketingul este peste tot. În mod formal sau informal, oamenii şi organizaţiile desfăşoară un mare număr de activităţi care s-ar putea numi „marketing". Marketingul bine făcut a devenit din ce în ce mai mult o componentă vitală pentru succesul în afaceri. Şi ne influenţează profu... [citește tot materialul]

45 pagini docx Cuprins Bibliografie
7 €

La inventarea Coca Cola din 1886 nimeni n-ar fi putut preconiza evolutia spectaculoasa a acesteia. La 11 decenii de la lansarea companiei (1892) Coca Cola este cea mai cunoscuta marca de bauturi carbogazoase si cel mai valoros brand. Dincolo de gustul unic care a cucerit toate continentele, Coca Col... [citește tot materialul]

20 pagini docx Cuprins Bibliografie
12 €

Prin analiza politicii de marketing a firmei Avon Cosmetics România, se urmăreşte modul în care compania concepe dezvoltarea activităţii sale, direcţiile de perspectivă şi acţiunile practice, concrete, vizând valorificarea potenţialului său în concordanţă cu cerinţele pieţei. Anali... [citește tot materialul]

37 pagini rtf Cuprins Bibliografie
10 €

Toate organizatiile constituite pe criterii de profitabilitate, precum si multe din cele bugetare sau nonprofit, stabilesc preturi pentru produsele sau serviciile pe care le ofera. Chiar daca se ascund sub un nume diferit, in esenta, prin functiile indeplinite, multe alte concepte sunt tot preturi: ... [citește tot materialul]

44 pagini docx Cuprins
15 €

Politica de produs reprezintă conduita pe care o adoptă întreprinderea cu privire la dimensiunile, structura şi evoluţia gamei de produse şi servicii care fac obiectul activităţii sale, atitudine ce se raportează permanent la cerinţele mediului extern şi în special, la tendinţele manife... [citește tot materialul]

50 pagini docx pptx Cuprins Bibliografie
8 €

În acest proiect am inclus informaţii dobândite din următoarele module: Marketingul afacerii, Tehnici de marketing si Mediul concurenţial al afacerilor.                  Am realizat acest proiect la firma SAMSUNG GROUP  ... [citește tot materialul]

43 pagini doc Cuprins Bibliografie
15 €

În accepţiunea modernă produsul este privit din perspectiva aşteptărilor pe care consumatorul le are şi cărora produsul le poate răspunde în grade diferite. Viziunea de marketing a produsului porneşte de la cerinţele consumatorului şi nu de la producător.Am ales această temă deoarece ... [citește tot materialul]

49 pagini pptx docx Cuprins Bibliografie
4 €

În vederea susținerii proiectului pentru obținerea certificatului de calificare profesională mi- am ales ca temă "Publicitate și promovare S.C. Avon S.R.L." Am ales această temă deoarece produsele Avon sunt foarte eficiente și de bună calitate.Avon are produse de machiaj, produse... [citește tot materialul]

30 pagini pdf Cuprins Bibliografie
15 €

Politica de produs reprezintă conduita pe care o adoptă întreprinderea cu privire la dimensiunile, structura şi evoluţia gamei de produse şi servicii care fac obiectul activităţii sale, atitudine ce se raportează permanent la cerinţele mediului extern şi în special, la tendinţele manife... [citește tot materialul]

55 pagini pptx docx Cuprins Bibliografie
7 €

Actualitatea temei: Conducerea strategica este un atribut al firmei moderne, strategia de piata poate fi considerata cea mai importanta daca se are în vedere legatura sa directa cu finalitatea activitatii economice a firmei.Adoptarea conceptului de marketing de catre o firma presupune, printre alte... [citește tot materialul]

24 pagini docx Cuprins Bibliografie
4 €

Am optat pentru aceasta tema de proiect deoarece consider ca promovare  produselor si serviciilor dintr-o unitate de patiserie-cofetarie are drept scop identificarea nevoilor clientilor, prestarea serviciilor corespunzatoare pentru utilizarea tehnicilor promotionale.Prestarea serviciilor adapta... [citește tot materialul]

13 pagini docx Cuprins Bibliografie
12 €

In vederea  sustinerii proiectului pentru obtinerea certificatului de calificare profesionala mi-am ales ca tema "Publicitatea intre pro si contra." la firma  S.C. Avon S.R.L.Am ales aceasta tema deoarece produsele  sunt foarte eficiente si de buna calitate.Avon  are produse de m... [citește tot materialul]

35 pagini docx Cuprins Bibliografie
10 €

Paleta de tehnici de promovare aflate la dispoziţia unei societăţi comerciale pentru a realiza obiectivele propuse, pe termen scurt, mediu şi lung, este extrem de bogată. Ea cuprinde: publicitatea, promovarea vânzărilor, utilizarea mărcii, participarea la manifestări promoţionale, relaţii... [citește tot materialul]

20 pagini doc Cuprins Bibliografie
7 €

Activitatea de vânzare nu este o simpla activitate de tranzactionare.Prin intermediul ei nu se realizează doar procesul de vânzare-cumpărare. Activitatea de vânzare a devenit și o activitate de relaționare, datorită faptului că include și activități de atragere de clienți noi sau de fid... [citește tot materialul]

19 pagini docx Cuprins Bibliografie