Argument
Capitolul 1 Serviciile hoteliere
1.1 Definirea serviciilor hoteliere
1.2 Tipologia serviciilor hoteliere
1.3 Caracteristicile serviciilor hoteliere
Capitolul 2 Comercializarea serviciilor hoteliere în cadrul Hotelului Aro Palace Brașov
2.1 Prezentarea Hotelului Aro Palace Brașov
3.2 Serviciile oferite de Hotelul Aro Palace Brașov
2.3 Comercializarea serviciilor hoteliere în cadrul Hotelului Aro Palace Brașov
2.3.1 Etapele procesului de vânzare a spațiilor de cazare
2.3.2 Tehnici de vânzare
Capitolul 3 Tarife practicate în unitățiile hoteliere
3.1 Clasificarea tarifelor de cazare
3.2 Metode de stabilire a tarifelor de cazare
3.3 Prețuri practicate în alimentatie
Concluzii
Anexa 1 – Galerie foto: Hotel Aro Palace Brașov
Anexa 2 – Tabel: Exemple de tarife practicate
Anexa 3 – Extras de recenzii online
Bibliografie
Am ales această temă deoarece activitatea hotelieră are un rol important în cadrul industriei ospitalității, iar comercializarea serviciilor oferite de un hotel este esențială pentru atragerea, satisfacerea și fidelizarea clienților. Într-un context turistic dinamic, competitiv și în continuă schimbare, succesul unei unități hoteliere depinde de modul în care aceasta își promovează și valorifică serviciile.
Hotelul ARO Palace a fost inaugurat în anul 1939, acesta este localizat în centrul istoric al Brașovului, pe Bulevardul Eroilor. Proiectantul acestui hotel a fost arhitectul Horia Creangă, nepotul scriitorului Ion Creangă și inițiator al arhitecturii moderne în România.
Denumirea de ARO Palace a fost moștenită de la societatea Asigurarea Românească, înființată în 1923, din banii căreia s-a finanțat construcția hotelului. În anul 1963 a început construcția părții noi, aceasta s-a finalizat în anul 1965 fiind una dintre reușitele arhitecturii Art Deco, reușită umbrită de demolarea unei frumoase biserici refomate, care a făcut loc noului edificiu Noua aripă a hotelului a fost proiectată de arhitectul brașovean Iancu Rădăcină, în respect pentru opera lui Horia Creangă, găsind volumul potrivit pentru a lăsa vizibile, dinspre Cetățuie, Casa Sfatului și Biserica Neagră, precum și întregul centru istoric al Brașovului.
Prin realizarea acestui proiect, desfășurat în cadrul Hotelului Aro Palace, Brașov, mi-am propus să aprofundez cunoștințele teoretice și practice referitoare la tipologia, caracteristicile și tehnicile de vânzare a serviciilor hoteliere. Totodată, am dorit să înțeleg mai bine rolul personalului din front-office, în special al recepționerului, în procesul de comercializare a produsului turistic.
Proiectul evidențiază importanța unei bune organizări a activității hoteliere, cunoașterea ofertei și adaptarea acesteia la cerințele și nevoile clienților. Consider că tema abordată contribuie semnificativ la formarea mea profesională ca tehnician în hotelărie, pregătindu-mă pentru integrarea eficientă pe piața muncii.
1. Virgil Balaure, Iacob Catoiu, Catalin Veghes - Marketing Turistic, Ed Uranus, Bucuresti 2005
2. Philip Kotler 'Principiile marketingului', Editura Teora, Bucuresti, 2004
3. Nicolae Lupu - Hotelul, Economie si management, Ed. All, bucuresti 1998
4. Gianina Buruiana- Politici Microeconomice in turism, Ed. Uranus
5. Camelia Suzana, Catalina Ileana Postovei, Cristina Tanislav, Magdalena Ardeleanu -'Mediul concurential al afacerilor', Editura Oscar Print, Bucuresti,2007
6.Stefania Mihai, Florentina Costea , Cristina Iordache, Ioana Parjol, Valentina Capota ,-` Tehnologie Hoteliera ` , Editura Niculescu
7. Gherasim Teodor, Dana Gherasim ,- ` Marketing turistic `, Editura Economica , Bucuresti 1999
8. Neagu Vasile - `Managementul turistic si al serviciilor turistice ` ,Editura Sylvi , Bucuresti 2002
9. www.google.ro
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.