ARGUMENT .......... pagina 3
Capitolul I .......... pagina 4
1.1 Istoria publicității .......... pagina 4
1.2 Definirea şi rolul publicităţii .......... pagina 5
1.3 Tipuri de publicitate .......... pagina 7
1.4 Elaborarea mesajului .......... pagina 8
1.5 Generarea mesajului .......... pagina 9
1.6 Evaluarea și alegerea mesajului .......... pagina 10
1.7 Execuția mesajului .......... pagina 11
1.8 Etica publicitară .......... pagina 13
Capitolul II .......... pagina 15
2.1 Constituirea societatii .......... pagina 15
2.2 Istoria societatii .......... pagina 15
2.3 Obiectivul societatii .......... pagina 16
2.4 Obiective generale .......... pagina 17
2.5 Analiza SWOT .......... pagina 17
2.6 Gama de produse .......... pagina 18
2.7 Piata firmei .......... pagina 23
2.8 Dimensiunile pietei .......... pagina 26
2.9 Promovarea .......... pagina 28
BIBLIOGRAFIE .......... pagina 31
Anexe .......... pagina 32
In vederea sustinerii proiectului pentru obtinerea certificatului de calificare profesionala mi-am ales ca tema "Publicitatea intre pro si contra." la firma S.C. Avon S.R.L.
Am ales aceasta tema deoarece produsele sunt foarte eficiente si de buna calitate.
Avon are produse de machiaj, produse de ingrijire personala, ingrijire a pielii, accesorii in tendinte, adica tot arsenalul de frumusete pe care si-l poate dori o femeie. Asortate pe culori sau grupate in functie de beneficii, produsele din brosura se adreseaza oricui, oricand si pretutindeni, dand o mana de ajutor in lupta cu timpul, punand pret pe stralucirea zambetului , oferind o stare de bunadispozitie sau insinuind subtil care este aroma la moda in care trebuie sa te invalui.
Brosura Avon vorbeste despre feminitate si frumusete si pledeaza pentru definirea stilului personal. Exact ca intr-un concept store, unde, odata gasita ideea creativa a look-ului tau devine simplu sa intuiesti executia.
Elaborarea strategiei de promovare de ansamblu si a optiunilor strategice derivate constuie un proces complex, dificil de realizat, dar pe deplin posibil.El indica o cunoastere deplina a mediului economico-social, a celui concurential ,a pietei , a mecanismelor acesteia, a comportamentelor de consum , a modalitatilor de actiune ale firmelor partenere si concurentiale si a efectelor pe care le poate avea utilizarea diferitelor instrumente de promovare.
La nivelul obiectivelor urmarite prin desfasuarea activitatii de promovare, firma Avon opteaza pentru orientarea eforturilor in directia de promovare a imaginii sale globale in cadrul mediuluin extern ,al pietei si pentru promovarea exclisiva a produsului oferit pietei.
Promovarea produselor Avon este incomparabila cu promovarea oricarui alt produs. Avon este si a fost prima intre companiile de vanzari directe de mai mult de 120 de ani. Portofoliul produselor Avon cuprinde unele dintre cele mai cunoscute marci de frumusete din lume, incluzand Avon Color, Anew Clinical ,Anew Ultimate, Anew Alternative , Avon Solutions, Advance Techinques.
Avon continua sa seteze noi standarde de inovatie a produselor si a succesului in vanzari prin marci cunoscute la nivel global ce consolideaza Avon ca lider in frumusete, tehnologie si fidelizare a consumatorilor.
1.Catalog Avon
2." AVON. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei " autor Laura Klepacki, 2006
3.Marketingul afacerilor (filiere tehnologica), autor Suzana Ilie, editura Oscar Print, 2006
4.www.avoncosmetics.ro
5.www.avonspaceblog.ro
6.www.catalog-avon.ro
7.http://avoncosmetics.wordpress.com/about/;
8.http://www.121.ro/forum/ce-parere-aveti-despre-avon-t1054,start,15.html;
9.Ioan Ciobanu, Ruxandra Ciulu, Strategii competitive ale firmei, Editura Polirom, Iasi, 2005;
10.M Porter, Avantajul concurential, Editura Teora, Bucuresti, 2003;
11.M Porter, Strategii concurentiale, Editura Teora, Bucuresti, 2003.
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.