Argument
Istoria firmei Avon Products
Avon în România
CAPITOLUL I: Prezentarea firmei Avon Cosmetics
I.1. Scurt istoric
I.2. Contact
I.3. Concurenți direcți
I.4. Concurenți indirecți
CAPITOLUL II: Organizarea activității firmei
II.1. Date generale
II.2. Organigramă
II.3. Personalul firmei
CAPITOLUL III: Politica de produs la Avon Products
III.1.Politica de produs
III.2.Strategii de produs
III.3.Politica de promovare
III.4.Urmarirea si evaluarea
III.5.Servicii asociate produsului
III.6.Produse
III.7.Colaborarea cu firma Avon
CAPITOLUL IV: Analiza SWOT
IV.1.Analiza SWOT
IV.2.Concluzii si propuneri
Bibliografie
Anexe
În vederea susținerii proiectului pentru obținerea certificatului de calificare profesională mi- am ales ca temă "Publicitate și promovare S.C. Avon S.R.L." Am ales această temă deoarece produsele Avon sunt foarte eficiente și de bună calitate.
Avon are produse de machiaj, produse de îngrijire personală, îngrijire a pielii, accesorii în tendințe, adică tot arsenalul de frumusețe pe care și-l poate dori o femeie. Asortate pe culori sau grupate în funcție de beneficii, produsele din broșură se adresează oricui, oricând și pretutindeni, dând o mâna de ajutor în lupta cu timpul, punând preț pe strălucirea zâmbetului , oferind o stare de bunadispozitie sau insinuind subtil care este aromă la modă în care trebuie să te învălui.
Broșură Avon vorbește despre feminitate și frumusețe și pledează pentru definirea stilului personal. Exact că într-un concept store, unde, odată găsită ideea creativă a look-ului tău devine simplu să intuiești execuția.
Promovarea produselor Avon este incomparabilă cu promovarea oricărui alt produs
. Avon este și a fost prima între companiile de vânzări directe de mai mult de 120 de ani. Portofoliul produselor Avon cuprinde unele dintre cele mai cunoscute mărci de frumusețe din lume, incluzând Avon Color, Anew Clinical ,Anew Ultimate, Anew Alternative , Avon Solutions, Advance Techinques.
Avon continuă să seteze noi standarde de inovație a produselor și a succesului în vânzări prin mărci cunoscute la nivel global ce consolidează Avon că lider în frumusețe, tehnologie și fidelizare a consumatorilor.
Proiectul este structurat astfel:
În primul capitol al lucrării am prezentat istoria societății al cărui fondator este David McConnell, precum și obiectivele urmărite de această.
Capitolul al doilea cuprinde descrierea organizării activității firmei SC.AVON.SRL
În cel de-al treilea capitol am urmărit prezentarea politicii de produs a firmei Avon
În capitolul patru am prezentat analiză SWOT a firmei SC.AVON.SRL
Capitolul cinci cuprinde concluzii și propuneri cu privire la conținutul acestui proiect
1. Anghel.L;Florescu.C; Zaharia.R;-,,Aplicații în marketing”, Editura Expert, București, 1999
2. Balaure.V.; Popescu Ioana C.; Șerbănică,D.- ,,Tehnici promoționale”, Editura Metropol, București,1994
3. Balaure,Virgil (coordonator)- ,,Marketing”, Ediția a II-a, Editura Uranus, București, 20022
4. Balaure, V; Popescu,I; Șerbănică,D-,, Tehnici promoționale”, Editura Metropol, București, 1994
5. Florescu,C(coordonator),,Marketing”, Editura Marketer, Bucuresti, 1992
6. Kotler, Philip-,,Principiile marketingului”,Editura Teora București, 1997
7. Kotler,Philip;Amstrong,G;Sauders,J.;Wong,V.-„Principiile marketingului”, Editura Teora, București, 1998.
8. Mălcomete,P.-„Strategii de marketing”, Editura Junimea Iași, 1992
9. Popescu Ioana C.-„Comunicarea în marketing”, Editura Uranus, București,2001
10. Munteanu,V(coordonator)-„Bazele marketingului”, Editura Graphix, Iași 1992
11. Sasu,C.-„Marketing”, Editura Universității Al.I.Cuza,Iași 1995
12. Stanciu,S.-„Bazele marketingului”, Editura Universității, București, 1999
13. Gheorghe Pistol Bazele comerțului, Editura FundanNiei Romania de Maine, București,2004.
14. Petrovici S.,Mușuc S.,Golovco V.Marketing-Editura ASEM,2008
15. Teoria riscurilor și aplicații, Centrul de Formare și Analiză în Ingineria Riscurilor, ediția nr.3, Editura Alexandru Myller,2012
16. N.,Slobozeanu, Analiza și evaluarea riscurilor economice și financiare ale întreprinderii, Chișinău,2008,
17. Catalog Avon
18. "AVON. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei" autor Laura Klepacki, 2006
19. www.avoncosmetics.ro
20. www.catalog-avon.ro
21. www.avon.ro
22. wikipedia.org/wiki/Avon
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.