ARGUMENT...............................................................................................................4
CAPITOLUL I : PREZENTAREA SOCIETĂȚII COMERCIALE S.C. VOLKSWAGEN GROUP S.A
Denumirea, obiectul de activitate, statutul juridic, datele de contact.................................5
Scurt istoric.......................................................................................................................6
Organigrama societății comerciale...................................................................................6
Indicatorii economico-financiari din bilant (3 ani)..........................................................7
Prezentarea normelor de sanatate si securitate in munca, PSI si protectia mediului............................................................................................................................9
CAPITOLUL II : NOTIUNI TEORETICE PRIVIND ANALIZA PIETEI AUTOTURISMELOR LA S.C VOLKSWAGEN GROUP S.A
Definitii, clasificari, caracteristici....................................................................................11
CAPITOLUL III : ÎNREGISTRAREA ÎN CONTABILITATE A PRINCIPALELOR OPERAȚII CONTABILE utilizand softuri contabile
Prezentarea programului de contabilitate utilizat.............................................................14
Analiza contabila a operațiilor economico-financiare 25 operații contabile inregistrate intr-un program de contabilitate........................................................................................16
CAPITOLUL IV: STUDIU DE CAZ
Analiza pieței pe care firma işi desfäşoară activitatea Identificarea piețelor tintă și a concurenților firmei - Obiectivele și analiza SWOT a firmei............................................20
Analiza politicilor de marketing ale firmei - Componentele mixului de marketing - Strategiile firmei...............................................................................................................21
Analiza situațiilor de negociere cu partenerii de afaceri -Stilurile de negociere Tehnicile și tacticile de negociere....................................................................................................23
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Proiectul realizat are în vedere aspevte definitorii ale analizei pieței de autoturisme, privind situația producătorului autohton de automobile, Volkswagen S.A. Autenticitatea prin care se remarcă automobilele nemțești sunt ingredientele care asigură calitatea produselor Volkswagwn.
Autoturismul a devenit un accesoriu indispensabil oamenilor moderni din societatea contemporană, iar Volkswagen a înțeles perfect acest aspect.
Producţia, piaţa şi concurenţa în domeniul autoturismelor din România se află încă de la începuturile lor sub influenţa exigenţelor interne şi, totodată, internaţionale de cantitate, calitate şi structură. În prezent, România, ca membru al Uniunii Europene de la 1 ianuarie 2007, are în faţă noi perspective economice care vor fi marcate în continuare de ameliorarea producţiei şi vânzării de autoturisme, ce au un puternic efect de antrenare pentru ansamblul sistemului economic românesc.
Ca urmare a cunoștințelor dobândite în urma studiului materiilor de specialitate economică, lucrarea reprezintă un mix al diverselor noțiuni despre analiza pieței, marketing și analiza firmei din punct de vedere contabil.
Lucrarea este structurată pe 4 capitole astfel:
•În capitolul I am realizat prezentarea societății comerciale, cu un scurt istoric, organigrama societății, o serie de indicatori economico-financiari din bilanț și normele de sănătate și securitate în munca precum și cele referitoare la protecția mediului;
•În capitolul II am prezentat noțiunile teoretice privind finanțarea unei afaceri;
•În capitolul III utilizand softurile contabile Saga si CIEL, am prezentat aceste programe și am realizat o analiza contabila a operațiilor economico-financiare;
•Capitolul IV conține un studiu de caz referitor la analiza pieței și a politicilor de marketing ale firmei S.C VOLKSWAGEN GROUP S.A precum și o analiza a situațiilor de negociere a firmei cu partenerii de afacere;
Lucrarea am finalizat-o precizând o serie de concluzii referitoare la Analiza pieței autoturismelor.
•Viorica Bella Dorin, si autorii, Bazele contabilitatii. Clasa a IX-a,ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin, Administrarea firmei. Clasa a XI-a- auxiliar, ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin, Iuliana Bechet, Marketing Clasa a XI-a- auxiliar, ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin,Iuliana Bechet Politici de marketing Clasa a XII-a- auxiliar, ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin,Negociere și contractare- auxiliar Clasa a XII-a ED. CD Press.2020
•Viorica Bella Dorin, si autorii ,Analiza economico-financiară. Clasa a XII-a,ED. CD Press.2020;
SITE-URI INTERNET
https://www.stratula.com/notiunile-de-piata-relevanta-si-piata-adiacenta-in-materia-intreprinderilor-legate-partea-i/
https://equilibrupsi.ro/negocierea-si-stilurile-de-negociere/
https://www.volkswagen.ro/
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.