Atestate atestate.ro Atestate atestate.ro
    • Autentificare
    • Înregistrare
    • Încarcă document
  • Prima pagină
  • Atestate și proiecte
      • Administrație
      • Agricultură
      • Alte materii
      • Arhitectură
      • Arte
      • Asistență medicală
      • Automatică
      • Chimie industrială
      • Comerț
      • Construcții, instalații și lucrări publice
      • Contabilitate
      • Coregrafie
      • Ecologie
      • Economia intreprinderii
      • Economie
      • Educație fizică și sport
      • Electric
      • Electromecanică
      • Electronică automatizări
      • Electrotehnică aplicată
      • Estetica și igiena corpului omenesc
      • Fabricarea produselor din lemn
      • Gastronomie
      • Industrie alimentară
      • Informatică
      • Instrumente și tehnici de laborator
      • Limba engleză
      • Limba franceză
      • Limba germană
      • Limba italiană
      • Management
      • Managementul calității
      • Marketing
      • Materiale de construcții
      • Materii prime și materiale
      • Mecanică
      • Muzică
      • Organizator banqueting
      • Pedagogie
      • Producție media
      • Silvicultură
      • Studiul calității produselor și serviciilor
      • Teatru
      • Tehnici poligrafice
      • Tehnician Operator Tehnică de Calcul
      • Teologie
      • Textile pielărie
      • Turism

      PESTE

      1000

      de proiecte deja realizate

      ATESTATE ȘI PROIECTE
  • Atestate informatică
    • Atestate Html
    • Atestate Oracle
    • Atestate PHP & MySQL
    • Atestate C#
    • Atestate C++
    • Atestate JavaScript
    • Atestate PowerPoint
    • Atestate Word
    • Atestate Access
    • Atestate Visual FoxPro
  • Pe comandă
  • Contact

Evolutia Turismului in Romania

  • Atestate.ro
  • Atestate
  • Turism
  • Evolutia Turismului in Romania
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea1
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea2
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea3
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea4
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea5
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea6
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea7
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea8
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea9
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea10
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea11
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea12
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea13
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea14
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea15
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea16
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea17
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea18
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea19
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea20
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea21
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea22
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea23
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea24
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea25
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea26
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea27
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea28
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea29
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea30
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea31
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea32
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea33
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea34
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea35
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea36
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea37
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea38
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea39
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea40
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea41
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea42
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea43
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea44
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea45
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea46
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea47
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea48
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea49
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea50
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea51
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea52
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea53
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea54
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea55
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea56
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea57
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea58
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea59
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea60
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea61
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea62
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea63
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea64
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea65
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea66
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea67
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea68
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea69
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea70
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea71
Zoom
Atestat Evolutia Turismului in Romania - imaginea72
Zoom

Evolutia Turismului in Romania

5 €
  • Cuprins
  • Extras
  • Bibliografie

Cuprins atestat

CAPITOLUL I - DEZVOLTAREA TURISMUL ÎN ROMÂNIA
CAPITOLUL II - DEZVOLTAREA ZONELOR TURISTICE
CAPITOLUL III - EVOLUŢIA ACTIVITĂŢII TURISTICE
CAPITOLUL IV - TURISMUL ROMÂNESC ÎN CONTEXTUL CELUI EUROPEAN
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE

Extras din atestat

Conform determinărilor turismul1 este „activitatea cu caracter recreativ sau sportiv, constând din parcurgerea pe jos sau cu diferite mijloace de transport a unei regiuni pitoreşti sau interesante dintr-un anumit punct de vedere". Activitatea turistică poate fi considerată una din cele mai vechi ocupaţii ale omului încă pe timpurile când nomadismul era modul de viaţă al unei colectivităţi umane. Pentru omul nomad turismul devenise o profesie, el nu avea aşezare statornică într-un loc, dar „făcea" turism dintr-un loc în altul.

Pe parcursul timpurilor omul în permanenţă a avut şi activităţi turistice, care au fost impuse de anumite situaţii, nevoi, necesităţi şi poate nu în ultimul rînd pentru ceea ce numim noi astăzi agrement. Turiştii care se deplasai dintr-un loc în altul au fost în decursul timpului printre primii şi cei mai dinamici purtători de informaţii. În condiţiile lipsei telecomunicaţiilor succesele de dezvoltare în toate activităţile umane erau difuzate şi prin turişti. Cu certitudine se poate afirma că turismul a existat în toate epocile istorice, ceea ce s-a nodificat în timp a fost doar formele de deplasare a turiştilor, scopurile acestora. Pentru unii turismul este o distracţie sau o formă de menţinere sau de refacere a sănătăţii, iar pentru alţii o activitate profesională, o necesitate vitală.

Activităţile turistice au un mod specific de realizare în vederea satisfacerii nevoilor umane. Modalităţile de funcţionare a turismului şi a componentelor sale constituie mecanismul turistic care este un ansamblu de principii, corelaţii, forme, instrumente, pîrghii economice, juridice, sociale, ştiinţifice pe baza cărora unii (turiştii) îşi realizează şi îşi perfecţionează propria activitate. Mecanismul turistic este constituit dintr-un ansamblu de subsisteme de funcţionare şi reglare, cum sunt, de exemplu, preţurile (anexa 10), modalităţile de deplasare, condiţiile de realizare a scopurilor etc. Aceste subsisteme pun în funcţiune latura obiectivă şi cea subiectivă a activităţii turistice, îmbină cadrul general cu cel particular. Turismul în calitatea sa de activitate economico-socială este caracterizat prin flexibilitate şi adaptibilitate la diferite situaţii economice, sociale, ecologice. Activităţile turistice nu apar şi nici nu dispar, ele sunt într-o existenţă permenentă, îşi schimbă doar intensitatea, direcţiile, volumul. Activităţile turistice depind de un şir de factori: nivelul veniturilor populaţiei, a infrastructurii turistice, a confortului, disconfortului etc. Deci problematica trebuie analizată istoric iar diversitatea turismului este şi mai nuanţată, deoarece în fiecare ţară au existat şi mai există încă multe forme de turism. Turismul s-a schimbat, modificat, perfecţionat atît în timp cît şi în spaţiu. Activităţile turistice contemporane sunt o componentă a vectorului calităţii vieţii, sunt o consecinţă a economiilor reale de piaţă. În interdependenţă cu economia de piaţă (anglo-saxonă, vest-europeană, paternalistă de piaţă, socială de piaţă, nordic-europeană, orientată spre şi dependentă de exterior) activităţile turistice într-un anumit mod sunt direcţionate.

România, cu o experienţă de peste 2000 de ani în activităţile turistice, în prezent îşi perfecţionează formele de practicare a turismului, infrastructura turismului şi se află în faţa adoptării unei strategii al activităţilor turistice, prin luarea în considerare a experienţei ţărilor avansate, a elaborărilor ştiinţifice din marile centre universitare şi academice. România are posibilităţi universale, specifice, unice în dezvoltarea turismului. România nu poate (şi nici nu trebuie) să preia un model elaborat şi folosit în alte ţăr ale lumii. România are propriul său potenţial ştiinţific şi practic care să fundamenteze strategia sa proprie, cu totul originală, pe care să o aplice prin metode, de asemenea, întrutotul specifice. O asemenea orientare nu poate fi explicată doar prin experienţa istorică sau prin originalitatea condiţiilor geografice, climaterice, tradiţiilor, obiceiurilor, artei, culturii etc. Activităţile turistice din România se bazează pe un şir de criterii: încadrarea în cerinţele revoluţiei tehnico-ştiinţifice actuale, valorificarea experienţelor pozitive a ţării din toate perioadele; preluarea şi implementarea doar a acelor experienţe ale altor ţări şi popoare care se potrivesc specificului turismului din România. Astfel dezvoltarea turismului nu trebuie neapărat imitat pe cineva oricât de original şi de bun ar fi. Activităţile turistice din România au caracter naţional ele purtând pecetea proprie a românilor motiv pentru care se pot înscrie în contextul experienţelor mondiale, cu o vie contribuţie la dezvoltarea turismului internaţional.

Doar printr-un efort concentrat al tuturor structurilor oficiale şi neoficiale, al teoreticienilor, practicienilor, investigaţiilor ştiinţifice cu caracter economic, social, naţional România poate să-şi menţină originalitatea sa. Activităţile turistice sunt componente ale acţiunilor economice, sociale, culturale, fiind în acelaşi timp procese complexe, rezultate din ansamblul comportamentelor oamenilor, al relaţiilor şi deciziilor; care se rezumă la asigurarea şi satisfacerea trebuinţilor umane prin atragerea, combinarea, susţinerea şi folosirea efectivă a resurselor naturale. Toate acestea se desfăşoară în strînsă corelaţie şi interdependenţă cu procesele şi fenomenele naturale, tehnologice, social-umane. Pe parcursul timpului activităţile turistice au cunoscut un amplu proces de diversificare, specializare şi integrare. În consecinţă activităţile turistice s-au transformat într-o ramură distinctă cu activităţi specifice şi s-au autonomizat. Complexitatea activităţilor turistice contemporane se reflectă şi în separarea diferitelor forme de turism: sportiv, de agrement, tratament balnear, arheologic, speleologic, social, de cunoaştere, de informare, de afaceri etc.

Activităţile turistice se desfăşoară în ansamblul condiţiilor naturale, economice, tehnice, sociale, demografice, politice, etice care asigură viaţa spirituală a fiinţei umane; ele depinzând de ambianţa, starea demografică, condiţiile de muncă, mărimea şi structura veniturilor populaţiei, mărimea şi structura consumului neproductiv şi de starea de sănătate a populaţiei, accesul la instruire, educaţie, cultură, sport, mediul social-politic. Activităţile turistice sunt nişte procese dinamice, influenţate de o multitudine de factori: mărimea, structura, vîrsta populaţiei, calitatea bogăţiilor şi originalitatea aşezărilor gografice, procesul tehnologic, tehnic, ştiinţific, economic, mărimea, structura şi dinamica avuţiei naţionale, a PIB pe locuitor, mărimea veniturilor diferitelor categorii ale populaţiei, starea mediului natural, gradul de acces la drepturile şi libertăţile cetăţenilor. Activităţile turistice se evidenţiază printr-o multitudine de indici şi indicatori economici şi sociali care se referă la structurile ce oferă servicii turistice, la cei care profită de aceste servicii. Unii indicatori estimează factorii sau mijloacele ce contribuie la creşterea sau descreşterea numărului turiştilor, alţi indicatori referindu-se la consumul pe locuitor a serviciilor turistice. Se ştie, că în orice activitate economică principalul este CEREREA faţă de produsul final al activităţii respective. Turismul prin activităţile sale contribuie la creşterea cererii şi la produsele finale ale altor ramuri din economia naţională. Turismul are nevoie, în primul rînd, de mijloacele transport, cazare, produse alimentare etc. şi după aceasta îşi poate realiza obiectivele turistice propuse. Activităţile turistice au eficienţe triple: contribuie la satisfacerea cererii turiştilor, crează locuri de muncă în reţelele turistice; contribuie indirect la dezvoltarea economiei naţionale prin actualizarea şi multiplicarea cererii la cele mai diverse produse şi servicii.

Bibliografie atestat

1. Ardelean V. Judeţul Timiş. -Bucureşti: Ed. Academiei Române, 1996, p. 78.
2. Annual Report 2005. European Travel Cimmission. Commission Europeenne de Tourisme. Bruxelles - Belgique, 2006, p. 697
3. Archer B. H., The Primary and Secondary Beneficiaries of Tourist Spending, Tourist Rev., 27, 1972, p. 42-45
4. Archer B. H., The Uses and Abuses of Multipliers, A Paper presented the Fourth Annual Travel Research Conference held in Sun Valley, Idaho, Aigust 12-15, 1973.
5. .Archer B.H., Owen C.B., Towards a Tourist Regional Multiplier, Regional Stud., 5,
1971, p. 224-294
6. Armstrong C. W. G., International Tourism: Coming or Going, Futures. June 1972, pp.115-125.
7. Asandului L., Cojocaru M. Analiza cluster în studiul activităţii turistice. -Iaşi: Univ «A.I.Cuza», 2002, p. 265
8. Avramescu T. Direcţiile implicării autorităţilor publice centrale şi locale în dezvoltarea turismului durabil. Teza dr. în economie. -Bucureşti: ASE, 2005, p. 124
9. Banciu M., Monografia apelor termo-minerale din municipiul Timişoara şi judeţul Timiş, -Timişoara: Ed.Mirton, 1996, p. 236
10. Barbu G. Turismul şi calitatea vieţii. -Bucureşti: Ed. Politică, 1980, p. 72.
11. Bargur J., Arbel A., A Comprehensive Approach to the Planning of the Tourist Industry, Paper presented at the ORSA/TIMS Joint National Meeting, San Juan, Puerto Rico, October 1974, p. 16-18,
12. Baron M., Shechter N., Simultaneous Determination of Visits to a System of Visits to a System of Outdoor Recreation Parks with Capacity Limitations, Regional and Urban Econ., 3, No4,  1973, p. 327-359
13. Baron R. R., Seasonality in Tourism-Part 1, Int. Tourism Quart., Special Article №6
1972, p. 89.
14. Baurton L., Noad P.A. Recreation Research Methods, Occasional Paper No. 3, Centre for Urban and Regional Studies, University of Birmingham, Birmingham, England, I 1968.
15. Berbecaru I. Strategia promoţională în turism. -Bucureşti: Ed. Sport -Turism, 1976, p.
97.
16. Barbu G. Turismul în economia nationala. -Bucuresti: Ed. Sport -Turism, 1981, p.246
17. Barometre OMT du tourisme mondial. -Madrid: l'OMT. 2003, p. 256
18. Băltăreţu A. Amenajarea turistică a teritoriului. - Bucureşti: Ed. Sylvi, 2003, p. 239
19. Bărbat Al. Teoria statisticii sociale. -Bucureşti: Ed. Didactică şi Pedagogică, 1972, p. 257
20. Becker G.C. The Economics of Discrimination University of Chicago Press, 1971, p.96
21. Bacher G.S., Tomes. Ghild Endowment and the Quantity and Quality of Children. Jurnal of Political Economy 84, VIII, 1976, p. 153
22. Beldeanu V. Popescu D. Managementul proiectelor cu finantare international -Bucuresti: Ed. MatrixRom, 2004, p. 268
23. Barroso J.M. Rapport general sur l'activite de l'Union europeenne. 2005, Bruxelles -Luxembourg, 2006, p. 203
24. Berbecaru L, Botez M. Teoria şi practica amenajării turistice. -Bucureşti: Ed. Sport Turism, 1977, p. 127.
25. Bran F. Economia turismului şi mediul înconjurător. -Bucureşti: Ed. Economică, 1998, p. 236
26. Bran F. şi al. Turismul rural - model european. -Bucureşti: Ed. Economica,176 p.
27. Burcea A. Agenţia de turism. Noi concepte în dezvoltarea turismului românesc. Teza
dr., -Bucureşti: ASEB, 2005
28. Canning A., Hare P., Political Economy of Privatization în Hungary: A Progress Report, University Edinburgh, 1996.
29. Cazes G., Lonquor R., L'amenagement touristique. -Paris: P.U.F., 1980, p. 128
30. Cândea M., Bran F. Spaţiul geografic românesc. -Bucureşti: Economică, 2001, p. 36.
31. Cândea M. şi al. Potenţialul turistic al României în amenajarea turistică a spaţiului. -Bucureşti: Ed. Universitară, 2003, p. 254.
32. Cesario J., Operation Research in Outdoor Recreation, J. Leisure Res., 1, No.1, Winter 1969, p.33-51
33. Chamber J.C., Mullick B. K., Smith D. D., How to Choose the Right Forecasting Technique, Harvard Bus. Rev. 57-86, July-August 1971, p. 84.
34. Chiriac A., Luca C. Manualul ghidului de turism. -Bucureşti: Ed. Gemma Print, 2002,
p. 231
35. Clawson M. Measuring Outcomes in Terms of Economic Implication for Society, in Recreation Research, American Association for Helth, Physical Education, and Recreation, 1986, p. 369.
36. Churchman C. W., Ackoff R.L. An Approximate Measure of Value, Operations Res., 2, No. 2, 172-187, 1954, p. 78.
37. Cicchetti C.J., Fisher C., Smith V. Economic Models and Planning Out-door Recreation, Operations Res., 21, No. 5, 1104-113, September-October 1973, p. 45.
38. Clawson M., Measuring Outcomes in Terms of Economic Implication for Society, in Recreation Research, American Association for Health, Physical Education, and Recreation, 1966, p. 253.
39. Clawson M., Knetsh J.L., Economics of Outdoor Recreation, The Johns Hopkins Press, Baltimore, Maryland,  1966, p. 38
40. Cline R. S., Measuring J. Travel Volumes and Itinerarie and Forecasting Future Travel Growth to Individual Pacific Destination, Paper presented at the ORSA/TIME Joint National Meeting, San Juan, Puerto Rico, October 16-18, 1974, p. 257.
41. Comisia naţională permanentă de elaborare a strategiei de dezvoltare durabilă a României. Bucureşti: «ORIZONT 2025», 2006, p. 74
42. Concepts, definitions et classifications des statistiques du tourisme. Manuel technique No. 1, -Paris: 2005, p. 205
43. Compte satellite du tourisme: recommandations concernant le cadre conceptuel. -Paris: Dunod, 2006, p. 458
44. Cosmescu I. Turismul. - Bucureşti: Ed. Economică, 1998, p. 128
45. Cosmescu I. Turismul - Fenomen complex contemporan. -Bucureşti: Ed. Economica.
2003, p. 236
46. Crampon L.J., Tan K.T., A Model of Tourism Flow into the Pacific, Tourist Rev., July- Sept. 1973, p.98-104,
47. Crampon L. J., Factors Influencing Travel Flow into and Within the Pacific Basin, Paper presented at the ORSA/TIMS Joint National Meeting, San Juan, Puerto Rico, October
16-18, 1974.
48. Cristureanu C. Economia şi politica turismului internaţional. -Bucureşti: Ed. Abeona, 1992, p. 367 '
49. Cristureanu C., Neacşu N., Baltaretu A. Turism Internaţional. -Bucureşti: ASE, 1999,
p. 235
50. Defert P. La localisation touristique. -Berna: Ed. Gurten, 1966.
51. Demers J., Tourist Flows, Paper presented at the ORSA/TIMS Joint National Meeting, San Juan, Puerto Rico, October 16-18, 1974, p. 3-15.
52. Data Collection & Analysis for Tourism Management, Marketing & Planning (A Manual for Managers & Analysts, 2005, p. 459
53. Delaunay J.Cl., Gdrey J., Les enjeux de la societe de service. -Paris: Presse de la Fondation Naţionale des Sciences Politiques, 1987, p. 364.
54. DEX, Academia Română, Institutul de Lingvistică "Iorgu Iorgan", ed. II-a. -Bucureşti: Univers Enciclopedic, 1998, p. 1121
55. Dezvoltarea durabilă şi conservarea biodiversităţii din Masivul Rarău-Giumalău, Suceava- Câmpulung Moldovenesc. 2004, p. 126
56. Die Donau - Danube Tourist Commission. Danube Salon 30.1.2007. -Wien: Ed: Eva Nikolaou, 2007. p. 12
57. Draica C. Ghid practic de turism internaţional şi intern. -Bucureşti: Ed. All Beck,
2005, p. 254
58. Drăgan J.C., Calea spre piaţă. -Bucureşti: Ed. Europa Nova, 1992, p. 259.
59. Drăgan J.C., Demetrescu M.C., Practica prospectării pieţei. - Bucureşti: Ed. Europa Nova, 1996, p. 78. '
60. Dobrotă N. şi al. ABC-ul economiei de piaţă moderne. -Bucureşti: Ed.Viaţa Românească, 1991, p. 258.
61. Ecalle Fr., L 'economie des services. -Paris: PUF, 1989, p. 247.
62. Egan M. Interfaces Between Tourism and Outdoor Recreation, Paper presented at the Western Economic Association Annual Conference, San Diego, California, June 25-28, 1975.
63. Efros V. Potentialul turistic al Republicii Moldova şi problemele utilizării lui. Teza de dr. Moscova- Chişinău: Univ. Lomonosov, AŞ RM, 1998-1999
64. Emilian, R. şi al. Managementul serviciilor. -Bucuresti: Ed. Expert, 2000, p. 239
65. Erdeli I. Amenajări turistice. -Bucureşti: Editura Universităţii, 1996, p. 356.
66. Etude approfondie du compte satellite du tourisme (CST): L'analyze du tourisme comme activite economique. -Paris: Ed. Universitaire, 2005, p. 56
67. Evaluating NTO Marketing Activities. (Evaluation des activites de marketing des ONT), Madrid, l'OMT, 2006, p. 128
68. Foris T., Dima D. Manualul de formare managerială în turism. -Bucureşti: Psihomedia, 2002, p. 59
69. Frazzei F. Pledoare pentru munte. (Manual pentru turismul de munte). -Bucureşti: Ed.
All, 2004, p. 176
70. Gaumnitz J.E., Swinth R.L., Tollefson J.O. Simulation of Water Recreation User's Decisions, Paper presented at the Time XX International Meeting, Tel Aviv, Israel, June 26, 1973; to appear in Land Econ.

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Descarcă acum

Informații

Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
da
Nota:
10/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fișier
Pagini (total):
72 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
21220 cuvinte
Nr caractere:
127371 caractere
Mărime:
116,5 KB (arhivat)
Materie:
Atestate Turism
Dată publicare
17.04.2021
Disponibilitate:
În stoc

Descarcă acest document

Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.

Cumpără descărcări

Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.

15€ - 40€ / pachet

între 2-10 documente
Vreau descărcări

Plată directă

Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.

5€ / acest document

atestat #1503
Vreau direct

Sau poți încărca un document în schimbul a 2 descărcări gratuite

Încarcă document
Atestate atestate.ro

Preluarea de conţinut de pe site fără acordul prealabil în format scris din partea Atestate.ro este interzisă.

ATESTATE
Informaţii utile
  • Termeni și Condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de retur
  • Politica privind utilizarea cookies
  • ANPC / SOL
Atestate
  • Atestate Turism
  • Atestate Engleză
  • Atestate Economie
  • Atestate Comerț
  • Atestate Tehnician Operator Tehnică de Calcul
  • Atestate Protecția mediului
  • Atestate Sport
  • Atestate Mecanică
  • Atestate Marketing
  • Atestate Administrație
Informatică
  • Atestate Informatica
  • Atestate HTML
  • Atestate Oracle
  • Atestate PHP & MySQL
  • Atestate C++
  • Atestate C#
  • Atestate JavaScript
  • Atestate Foxpro
  • Atestate Word
  • Atestate Access
  • Atestate PowerPoint
Adăugate recent
  • Importanța parametrilor fundamentali ai selecției mijlocașului stânga în fotbal
  • Importanța pădurilor pentru atmosferă
  • HAYDN - Concertul pentru oboi în DO MAJOR
  • Ecosisteme naturale și antropice
  • Dezvoltarea forței la boxeri
  • Conținutul și rolul marketingului
  • Comportamentul consumatorului
  • Comercializarea serviciilor hoteliere în cadrul Hotelului Aro Palace Brașov
  • Coafură vintage inspirată din anii ’20
  • Coafura ”Vis de vară și machiajul adecvat”
© Copyright 2025 Atestate.ro | Toate drepturile rezervate.