Capitolul I: Prezentarea Hotelului Intercontinental .......... pagina 3
1.1 Scurt istoric .......... pagina 3
1.2 Date de identificare a hotelului Intercontinental .......... pagina 3
1.3 Grupul hotelier Intercontinental .......... pagina 4
1.4 Gama de produse si servicii .......... pagina 6
1.5 Compartimente de conducere şi administrare .......... pagina 9
1.6 Compartimente interne .......... pagina 10
1.7 Compartimente furnizoare de servicii pentru clienţi .......... pagina 11
Capitolul II: Mediul de marketing al hotelului Intercontinental .......... pagina 16
Capitolul III: Mediul Intern al hotelului Intercontinental .......... pagina 21
Capitolul IV: Analiză SWOT .......... pagina 25
Bibliografie .......... pagina 27
Anexe .......... pagina 28
Hotelul Intercontinental este un hotel de 5 stele din Bucureşti, amplasat în Piaţa Universităţii, sectorul 1. Hotelul Intercontinental este primul hotel de 5 stele construit in România şi una dintre cele mai înalte clădiri din Bucureşti. Clădirea este construită între anii 1968-1970, după planurile arhitecţilor Dinu Hariton, Gheorghe Nădrag, I. Moscu, şi este una dintre cele mai înalte clădiri din oraş şi din România. A fost cea mai înaltă clădire din Bucureşti până în 2004. Clădirea are 90 de metri înălţime şi 22 de etaje, fiind construită astfel încât să ofere o perspectivă unică asupra oraşului din oricare dintre camerele de oaspeti. Hotelul Intercontinental este singurul din Bucuresti cu o sala de conferinţe şi un centru de sănatate cu piscină aflate la 80 de metri înaltime. Spatioase si elegante, cele 283 de camere şi apartamente oferă oaspeţilor un sentiment de relaxare şi confort. Apartamentul Imperial este singurul în Bucureşti dotat cu saună şi pian. În 2007, hotelul a trecut de la un contract de tip franciză la un contract de management cu lanţul Intercontinental Hotels Group.
Inaugurarea hotelului Intercontinental din Bucureşti a avut loc în luna mai 1971, la numai câteva luni după deschiderea liniei directe New York – Bucureşti, de către Pan American Airways, la acea dată, proprietatea mărcii comerciale a Intercontinental Hotels Corp.
Grupul hotelier Intercontinental este în momentul de faţă cel mai mare din punct de vedere al numarului de camere deţinut, mai exact 563.676 camere în cele 3821 de hoteluri proprii aflate în aproape 100 de ţări din intreaga lume.
Brandurile deţinute din domeniul hotelier sunt: Intercontinental, Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Staybridge Suites si Candlewood Suites.
Grupul hotelier este cotat la bursa din Londra, dar, şi la cea din New York.
InterContinental Hotels&Resorts
Acesta este primul brand din industria hotelieră din toata lumea care, a reuşit de-a lungul timpului să devină un simbol al fascinaţiei, rafinamentului şi al succesului care continuă de-a lungul timpului să definească turismul mondial. Acest brand oferă clienţilor săi experienţe memorabile şi unice care să le înfrumuseţeze vieţile şi modul de a privi lucrurile. Intercontinental oferă servicii şi oferte special concepute pentru turismul de afaceri păstrând într-o balanţă delicată aşteptările privind luxul şi experienţele locale autentice pentru a mări durata şederii de asemenea. Întalnit în peste 60 de ţări Intercontinental continuă să se dezvolte în locaţii cheie din intreaga lume.
Crowne Plaza& Hotels&Resorts
Crowne Plaza Hotels&Resorts este un loc destinat în principal pentru întalniri. Este alegerea ideală pentru întâlniri de afaceri mici şi mijlocii, el oferind servicii personalizate, şi locaţii pentru întâlniri de afaceri relaxante şi de succes (hassle-free).
Pentru a avea întalniri de success, Crowne Plaza recunoaşte importanţa unei odihne foarte bune şi oferă un pachet special pentru oaspeţi care include o masca pentru ochi şi dopuri pentru urechi în zone liniştite ale hotelului cu apel de trezire, aşternuturi noi. Ca de obicei hotelurile Crowne Plaza oferă facilitaţi pentru fitness, oferte culinare dintre cele mai alese şi bineînteles o acomodare în camere excepţională. Hotelurile Crown Plaza sunt întalnite în majoritatea marilor orase din întreaga lume.
1.“Clientul nostru, stăpânul nostru”, de Florin Câmpeanu
2.“Marketing-definiţii, studii de caz, aplicaţii”, de Georgeta Mădălina Meghişan
3.“Kotler, despre Marketing”, de Philip Kotler
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.