Atestate atestate.ro Atestate atestate.ro
    • Autentificare
    • Înregistrare
    • Încarcă document
  • Prima pagină
  • Atestate și proiecte
      • Administrație
      • Agricultură
      • Alte materii
      • Arhitectură
      • Arte
      • Asistență medicală
      • Automatică
      • Chimie industrială
      • Comerț
      • Construcții, instalații și lucrări publice
      • Contabilitate
      • Coregrafie
      • Ecologie
      • Economia intreprinderii
      • Economie
      • Educație fizică și sport
      • Electric
      • Electromecanică
      • Electronică automatizări
      • Electrotehnică aplicată
      • Estetica și igiena corpului omenesc
      • Fabricarea produselor din lemn
      • Gastronomie
      • Industrie alimentară
      • Informatică
      • Instrumente și tehnici de laborator
      • Limba engleză
      • Limba franceză
      • Limba germană
      • Limba italiană
      • Management
      • Managementul calității
      • Marketing
      • Materiale de construcții
      • Materii prime și materiale
      • Mecanică
      • Muzică
      • Organizator banqueting
      • Pedagogie
      • Producție media
      • Silvicultură
      • Studiul calității produselor și serviciilor
      • Teatru
      • Tehnici poligrafice
      • Tehnician Operator Tehnică de Calcul
      • Teologie
      • Textile pielărie
      • Turism

      PESTE

      1000

      de proiecte deja realizate

      ATESTATE ȘI PROIECTE
  • Atestate informatică
    • Atestate Html
    • Atestate Oracle
    • Atestate PHP & MySQL
    • Atestate C#
    • Atestate C++
    • Atestate JavaScript
    • Atestate PowerPoint
    • Atestate Word
    • Atestate Access
    • Atestate Visual FoxPro
  • Pe comandă
  • Contact

Analiza SWOT McDonald s

  • Atestate.ro
  • Atestate
  • Economie
  • Analiza SWOT McDonald s
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea1
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea2
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea3
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea4
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea5
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea6
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea7
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea8
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea9
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea10
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea11
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea12
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea13
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea14
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea15
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea16
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea17
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea18
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea19
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea20
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea21
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea22
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea23
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea24
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea25
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea26
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea27
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea28
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea29
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea30
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea31
Zoom
Atestat Analiza SWOT  McDonald s - imaginea32
Zoom

Analiza SWOT McDonald s

10 €
  • Cuprins
  • Extras
  • Bibliografie

Cuprins atestat

ARGUMENT .......... pagina 3
CAPITOLUL I: Analiza SWOT .......... pagina 4
CAPITOLUL II: STUDIU DE CAZ- ANALIZA SWOT A COMPANIEI MCDONALD’S .......... pagina 9
2.1. Prezentarea companiei .......... pagina 9
2.2. Obiectivele de activitate .......... pagina 12
2.3. Organizarea companiei McDonald’s .......... pagina 12
2.4. Cifra de afaceri si portofoliul de produse .......... pagina 14
2.5. Identitatea McDonald’s .......... pagina 26
2.6. Reţeaua McDonald’s în România .......... pagina 27
2.7. McDonald’s in Romania .......... pagina 28
2.8. Redesign .......... pagina 28
Bibliografie .......... pagina 30
ANEXE .......... pagina 31

Extras din atestat

Am ales această temă deoarece consider ca este una dintre cele mai puternice firme de pe piata produselor de fast food, avand produse de calitate oferite la preturi avantajoase. Aceasta firma s-a impus pe piata mondiala devenind una dintre cele mai cunoscute firme din acest domeniu.
Datorita inovarii si aducerii pe piata a unui sistem diferit de servire rapida in material fast foodului, conceptul McDonald’s a avut o evolutie treptata dar sigura pe piata internationala. Astfel a fost construita o identitate proprie si diferenteata de cea a altor firme concurente. 

McDonald's Corporation este cel mai mare lanţ de restaurante de tipul fast-food din lume, vânzând cu prioritate hamburgeri, pui, cartofi prăjiţi, amestecuri de băuturi răcoritoare pe bază de lapte (aşa numitele milkshake-uri) şi băuturi carbo-gazoase. Mai recent, a început să ofere şi salate, fructe, snack wraps şi carrot sticks.
Afacerea a început în 1940, cu un restaurant deschis de fraţii Dick şi Mac Macdonald în San Bernardino, California. Introducerea "Sistemului de Servire Rapidă" în 1984 stabilea principiile restaurantelor fast food. Corporaţia prezentă îşi datează fondarea din timpul deschiderii restaurantului franciză de către Ray Kroc, din Des Plaines, Illinois din 15 aprilie 1955, acesta fiind al nouălea restaurant McDonald's. Kroc a cumpărat mai târziu drepturile legale ale fraţilor McDonald asupra companiei şi a condus expansiunea sa în toată lumea.

Odată cu extinderea plină de succes a companiei McDonald's pe multe pieţe internaţionale, compania a devenit un simbol al globalizării şi al răspândirii stilului de viaţă american. Proeminenţa sa în influenţarea masivă a modului de a mânca al diferitelor  categorii sociale, a creat de asemenea un frecvent subiect de dezbatere publică legat de obezitate, etică corporatistă şi responsabilitatea faţă de consumator. A creat, ca un produs secundar şi un jargon specific, aşa cum ar fi expresia junk food în loc de fast food.
Restaurantele McDonald's se găsesc în 120 de ţări şi teritorii din jurul lumii şi servesc aproape 54 milioane de clienţi în fiecare zi. Majoritatea celor independente oferă servire direct in maşină (drive through) sau servire în restaurant (counter service).

“Plan to win” reprezinta strategia de afaceri, de succes, a celei mai mari companii din lume, in domeniul restaurantelor fast-food, McDonald’s.
Produsele, politicile de  personal, dezvoltare, pret si promovare s-au dovedit a fi, in decursul celor 30 de ani de activitate, ingenioase si eficiente.
Produsele McDonald’s sunt cautate zilnic in lumea larga de peste 50 de milioane de persoane. Aceastea au devenit atat de cunoscute incat “Big Mac” este index informal folosit pentru puterea de cumparare, printre monedele internationale.

Pentru McDonald’s, succesul intregului lant de restaurante depinde de succesul fiecarui francizat in parte. Iar succesul fiecarui francizat este asigurat de respectarea stricta a standardelor de calitate. Activitatea intr-un astfel de restaurant se desfasoara dupa urmatoarele principii: calitate, serviciu, curatenie si valoare De patru ori pe an, McDonald’s face inspectiile de calitate. Un „inspector regional” verifica timp de 48 de ore functionarea restaurantului: comportamentul personalului, curatenia, starea bucatariilor, calitatea produselor sau timpul de asteptare. Mai mult, McDonald’s efectueaza controale incognito. „Clienti falsi” completeaza controalele oficiale.
Imperiul Hamburgerilor a fost inspirat de modelul uzinelor cu sistem de productie pe banda rulanta, nivelul productiei atingand cote foarte mari in raport cu alte produse de acest tip. 
Oferta firmei trebuie sa fie perceputa de clienti ca fiind cea mai atractiva, cea mai credibila, cea mai diferita prin raportare la oferta clientilor.

Pentru a defini punctele tari si cele slabe ale propriei oferte putem apela la analiza SWOT.
Scronimul SWOT provine din engleza si inseamna: Strenghts, Weaknesses, Opportunities, Threates. In romana cei patru termeni pot fi tradusi prin: puncte tari, puncte slabe, oportunitati si amenintari. Din interior provin punctele tari si slabe, din exterior provin oportunitatile si amenintarile. 
Primi pasi in realizarea analizei SWOT constau in definirea obiectivelor urmarite. Obiectivele trebuie sa fie cat mai explicite si acceptate de toti factorii participanti la procesul de decizie. Odata identificate obiectivele poate fi realizat si SWOT-ul avand in vedere identificarea corecta a elementelor componente:
Puncte tari – atribute ale firmei care concura la realizarea obiectivelor;
Puncte slabe – atribute ale firmei care impiedica realizarea obiectivelor;
Oportunitati – factorii externi care concura la realizarea obiectivelor;
Amenintari – factorii externi care impiedica realizarea obiectivelor.
 

Bibliografie atestat

1.Manual Mediul Concurențial al Afacerilor, coordonator Camelia Suzana Ilie
2.Manual Strategii de piață
3.http://ro.wikipedia.org/wiki/McDonald's
4.http://en.wikipedia.org/wiki/McDonald's
5.http://mcdonalds.ro/acasa
 

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Descarcă acum

Informații

Tipuri fișiere:
doc
Nota:
10/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fișier
Pagini (total):
34 pagini
Imagini extrase:
21 imagini
Nr cuvinte:
5377 cuvinte
Nr caractere:
31757 caractere
Mărime:
5,85 MB (arhivat)
Materie:
Atestate Economie
Dată publicare
24.02.2021
Disponibilitate:
În stoc

Descarcă acest document

Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.

Cumpără descărcări

Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.

15€ - 40€ / pachet

între 2-10 documente
Vreau descărcări

Plată directă

Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.

10€ / acest document

atestat #1243
Vreau direct

Sau poți încărca un document în schimbul a 2 descărcări gratuite

Încarcă document
Atestate atestate.ro

Preluarea de conţinut de pe site fără acordul prealabil în format scris din partea Atestate.ro este interzisă.

ATESTATE
Informaţii utile
  • Termeni și Condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de retur
  • Politica privind utilizarea cookies
  • ANPC / SOL
Atestate
  • Atestate Turism
  • Atestate Engleză
  • Atestate Economie
  • Atestate Comerț
  • Atestate Tehnician Operator Tehnică de Calcul
  • Atestate Protecția mediului
  • Atestate Sport
  • Atestate Mecanică
  • Atestate Marketing
  • Atestate Administrație
Informatică
  • Atestate Informatica
  • Atestate HTML
  • Atestate Oracle
  • Atestate PHP & MySQL
  • Atestate C++
  • Atestate C#
  • Atestate JavaScript
  • Atestate Foxpro
  • Atestate Word
  • Atestate Access
  • Atestate PowerPoint
Adăugate recent
  • Monografie contabilă privind trezoreria
  • Comunicarea verbală în negociere
  • Comunicarea în mediul afacerilor
  • Comportamentul negociatorului
  • Caracterizarea impozitelor indirecte sursă de venit la bugetul de statului
  • Calitatea prestațiilor poștale privind obiectele de mesagerie
  • Căi de finanțare a unei afaceri
  • Analiza pieței produselor electronice - SC APPLE INC S.A
  • Analiza pieței autoturismelor
  • Amortizarea
© Copyright 2025 Atestate.ro | Toate drepturile rezervate.