ARGUMENT...............................................................................................................
CAPITOLUL I : PREZENTAREA SOCIETĂȚII COMERCIALE S.C. BCR S.A
Denumirea, obiectul de activitate, statutul juridic, datele de contact.................................
Scurt istoric.......................................................................................................................
Organigrama societății comerciale...................................................................................
Indicatorii economico-financiari din bilant (4 ani)..........................................................
Prezentarea normelor de sanatate si securitate in munca, PSI si protectia mediului............................................................................................................................
CAPITOLUL II : SURSELE DE FINANȚARE
Sursele de finanțare- Definiție, importanță, structură........................................................
Sursele proprii de finanțare...............................................................................................
Sursele străine de finanțare...............................................................................................
CAPITOLUL III : ANALIZA COMPARATIVĂ A SURSELOR DE FINANȚARE LA BCR- Bilanț al bcr
CAPITOLUL IV: CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Comunicarea reprezintă o componentă esențială și indispensabilă a vieții și activității omului. Aceasta este prezentă peste tot: în viața cotidiană, în organizații, în business, viata sociala. "Totul comunică" - acesta este mottoul, care reflectă cel mai bine impactul pe care îl are fenomenul comunicării asupra existenței umane. Orice ființă umană are această nevoie instinctivă de a comunica. Tocmai de aceea, încă din cele mai străvechi timpuri, oamenii și-au creat diverse limbaje vorbite sau scrise, pentru a putea comunica unii cu alții.
În afaceri, mai mult ca oricând, comunicarea este importantă pentru atingerea scopurilor și rezultatelor contante. Un om de afaceri sau manager poate avea formulate cele mai bune planuri de afaceri, să aibă cei mai pregătiți angajați, resursele necesare, dar, daca nu va reuși să-și exprime eficient intențiile și strategiile, nu se bucură de succes.
De ce este importantă studierea comunicării în afaceri?
În primul rând, prin faptul că abilitățile de comunicare verbală se află în topul celor mai cautate calități, pe care angajații le solicită în general. Indiferent de industrie sau de domeniu, fie că este vorba de vânzări, relații cu piblicul, sau orice alt domeniu, abilitățile de comunicare intra la un moment dat în joc, iar angajatorii își doresc oameni care au cu adevărat capacitatea de a comunica eficient și posedă cunoștințe esențiale ale tehnicilor de comunicare. Astfel, orice persoană care își dorească să avanseze în carieră, trebuie să își dezvolte aceste abilități, pentru a comunica eficient. O persoană care stapanește aceste abilități foarte bine este considerată o adevărată valoare în cadrul oricărei organizații, astfel încât oportunitățile de creștere în carieră sunt mult mai mari.
În al doilea rând, având cunoștințe esențiale în acest domeniu, orice manager sau antreprenor va beneficia de consecințele unei comunicări eficiente, care se manifestă prin:
-Construirea unei echipe bune. Acest lucru necesită un lider care comunică cu fiecare individ în parte. Este nevoie de atenție personală acordată fiecărui membru al echipei, în așa fel încât să existe înțelegere și productivitate maximă.
-Îmbunătățirea procesului de afaceri. Nici un proces nu este perfect și tot timpul există loc de îmbunătățire. Procesul de comunicare este direct conectat la funcțiile managementului. Cu cât canalele de comunicare sunt mai rapide și eficiente, cu atât managementul este mai eficient.
Lucrarea este structurata pe patru capitole astfel:
• In capitolul 1 am realizat prezentarea societății comerciale, cu un scurt istoric, organigrama societății, o serie de indicatori economico-financiari din bilanț și normele de sănătate si securitate în muncă precum și cele referitoare la protecția mediului;
• In cel de-al 2 lea capitol am prezentat sursele de finanțare
• In capitolul 3 arată analiza comparativă a surselor de finanțare la BCR
• Cel de-al 4 lea capitol conține o serie de concluzii care analizează sursele ce implică fiecare categorie de surse de finanțare
Lucrarea am finalizat-o precizand o serie de concluzii referitoare la Finantarea unei afaceri.
•Viorica Bella Dorin, Administrarea firmei. Clasa a XI-a- auxiliar, ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin, Iuliana Bechet, Marketing Clasa a XI-a- auxiliar, ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin,Iuliana Bechet Politici de marketing Clasa a XII-a- auxiliar, ED. CD Press.2020;
•Viorica Bella Dorin,Negociere și contractare- auxiliar Clasa a XII-a ED. CD Press.2020
https://www.bcr.ro/ro/investitori/rapoarte-financiare
file:///C:/Users/ASUS/Downloads/Raport-anual-2021-conform-Regulament-ASF-5-din-2018.pdf
https://www.avocatnet.ro/articol_48910/Ce-este-mai-exact-o-finan%C8%9Bare-nerambursabil%C4%83.html
https://www.fonduri-ue.ro/files/programe/CU/POSDRU/Ghid_General_POSDRU_2012.pdf
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.