Argument .......... pagina 3
Capitolul I .......... pagina 4
1.Statutul societatii .......... pagina 4
1.1.Nume, prenume, cetatenia, nationalitatea, domiciliul actionarilor .......... pagina 4
1.2.Denumirea societatii .......... pagina 4
1.3.Sediul societatii .......... pagina 4
1.4.Forma juridica .......... pagina 4
1.5.Obiectul activitatii .......... pagina 5
1.6.Exercitiul economico-financiar .......... pagina 5
1.7.Capitalul social .......... pagina 5
1.8.Drepturile si obligatiile ce decurg din capitalul social .......... pagina 6
1.9.Conducerea si administrarea societatii .......... pagina 6
1.10.Obiective strategice .......... pagina 6
2.Relatiile societatii cu mediul extern .......... pagina 7
2.1Micromediul .......... pagina 7
2.2.Macromediul .......... pagina 8
3.Organigrama .......... pagina 11
4.Analiza din punct de vedere al studiului calitatiilor produselor si serviciilor .......... pagina 11
5.Analiza din punct de vedere al marketingului .......... pagina 12
Capitolul II .......... pagina 14
1.Ambalajele .......... pagina 14
2.Monografie contabila .......... pagina 17
Anexe .......... pagina 20
Bibliografie .......... pagina 26
In acest atestat cu titlul “Contabilitatea ambalajelor” este prezentata societatea comerciala “IGNO” SRL, care are ca obiect de activitate, producerea de ambalaje.
Am ales aceasta tema deoarece cred ca ambalajele sunt destul de importante dupa parerea mea.
Ambalajele au rolul de a “ fura ochiul clientului”. Multe produse poate nu au valoarea pe care o are ambalajul, dar clientul cumpara ceva frumos estetic si nu ceva calitativ. De aceea este important ambalajul in viata de zi cu zi.
Ambalajele sunt considerate astazi un element de strategie a intreprinderii in comercializarea produselor sale, drept pentru care, scopul conducerii in procesul de ambalare este acela de a dirija activitatea in sensul obtinerii unor ambalaje cat mai corespunzatoare pentru fiecare din produsele ce se intentioneaza a se comercializa.
Pentru ca un ambalaj sa fie corespunzator, el trebuie sa indeplineasca o serie d e conditii indispensabile promovarii cu succes a unui produs ambalat pe piata, conditii care presupun performante, atat sub aspect obiectiv, material (protectie fizico- mecanica, chimica), cat si sub aspect subiectiv, legat de motivatia cumparatorilor, de preferintele lor.
Atestatul este structurat pe doua mari capitole:
In primul capitol se dezbat mai multe subcapitole cum ar fi:
1.Statutul societatii
2.Relatiile cu mediul extern
3.Organigrama
4.Analiza din punct de vedere al studiului calitatiilor si produselor
5.Analiza din punct de vedere al marketingului
Iar in al doilea capitol se dezbat urmatoarele subcapitole:
1.Ambalajele
Acest atestat se incheie cu prezentarea bibliografiei unde sunt mentionate sursele de inspiratie pentru realizarea lucrarii si anexe.
1)Toma, Marin. Ghid pentru intelegerea si aplicarea IAS 16: Imobilizari corporale. Bucuresti: C.E.C.C.A.R., 2003;
2)Bengescu, Marcela. Deprecierea temporara a stocurilor si creantelor curente. In: Contabilitatea, expertiza si auditul afacerilor, nr. 9, p. 37-41, 2006;
3)Bazele contabilitatii, Ristea M. Calin O., Editura Economica. Bucuresti 2004.
4)Manole V. Marketing. Editura Economica. Bucuresti 2007
5)Note de curs
Alege cea mai comodă metodă pentru tine: direct sau ca membru.
Intri în contul tău de membru și cumperi un pachet de descărcări.
Plătești imediat, fără cont și primești link-ul de descărcare pe email.